شناسهٔ خبر: 81126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

تنها قطعه باقی‌مانده محور ديهوك-راور به زودی به مناقصه می‌رود/ تکمیل ۱۸ کیلومتر از این قطعه تا پیش از هفته دولت

جاده سازی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از انجام مناقصه تنها قطعه باقی‌مانده محور ديهوك-راور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، وحيد داعی، مديركل راه وشهرسازی این استان به‌همراه استاندار و تعدادی از مدیران‌کل استان از عملیات اجرایی محور خوسف-خور و قطعات در حال اجرای محور دیهوک-راور بازدید کرد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی پس از بازدید از محورهای مذکور در جمع اهالی روستای "نایبند" بخش دیهوک، گزارشی از عملیات اجرایی و برنامه‌های اداره‌کل راه وشهرسازی استان در خصوص تکمیل باند دوم این محورها ارائه کرد و افزود: به‌زودی تنها قطعه باقی‌مانده از این محور به‌طول ۳۰ کیلومتر به مناقصه می‌رود و هدف‌گذاری کرده‌ایم که حداقل ۱۸ کیلومتر از این محور تا قبل از هفته دولت سال‌جاری تکمیل و زیربار ترافیک برود.

داعی افزود: با تکمیل این ۱۸ کیلومتر ۱۲۰ کیلومتر از ۲۰۵ کیلومتر این محور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی زیربار ترافیک می‌رود. همچنین با تاکید استاندار مقرر شد تکمیل ۱۲ کیلومتر باقی‌مانده تا پایان امسال در برنامه قرار گیرد.

لازم بذکر است مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی همچنين  دستور بررسی و رفع مشکل راه دسترسی روستای علی آباد را صادر نمود.