شناسهٔ خبر: 81139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی همدان در پیامی ۲۷ اردیبهشت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه ارتباطات و و روابط عمومی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

" بسم الله الرحمن الرحیم"

عصر حاضر، عصر ارتباطات و تعاملات گسترده جهانیان بوده و هر روز شاهد بروز تحولات بنیادین و اساسی در حوزه های مختلف هستیم.

قدر مسلم اینکه، نامگذاری این روز خجسته به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی ، خود مبین اهمیت و جایگاه ارزنده روابط عمومی در عرصه آگاهی بخشی دو سویه به ارکان تصمیم گیر دستگاه ها و افکار عمومی است.

بدون تردید ، روابط عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی بدیلی در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهادها و سرمایه های اجتماعی ایفاگر بوده و خواهد بود.

روابط عمومی می تواند با بهره جویی از علم و دانش روز، نقش والایی را در امر داده پردازی از نیازهای جامعه و امکانات موجود فراهم و پیوندی مستحکم بین اهداف سازمانی با مطالبات بیرونی برقرار سازد.

اینجانب ، فرا رسیدن این روز فرخنده را به تمامی تلاشگران فرهیخته عرصه آگاهی بخشی، ارتباطات و وروابط عمومی ، به ویژه همکارانم در اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای فعالین ارجمند این عرصه مقدس و ارزشمند در راستای ایفای وظایف و رسالت ذاتی شان، توفیق و پیروزی از درگاه خداوند تبارک خواستارم.