شناسهٔ خبر: 8114 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان رضوی - ۶

پروژه‌‌های بازآفرینی شهری اطراف حرم رضوی با حضور آخوندی افتتاح شد

افتتاح طرح های بهسازی اطراف حرم رضوی وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی به خراسان رضوی برخی پروژه‌‌های بازآفرینی شهری اطراف حرم رضوی را افتتاح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، در مراسمی با حضور دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و جمعی از مدیران و مقامات استان خراسان رضوی،  پروژه مسجد حضرت امام خمینی(ره) واقع در تقاطع شارستان رضوی و بلوار امیرالمومنین و نیز پروژه‌های مسکونی بهاران و شایسته واقع در اطراف حرم رضوی به بهره‌برداری رسید.

مسجد حضرت امام خمینی(ره) با هدف جایگزینی مساجدی که در مسیر اجرای طرح و معابر بافت فرسوده مشهد قرار داشته، احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش، زیربنای این مسجد هزار و ۴۵۰ متر مربع بوده که در دو طبقه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال احداث شده است.

همچنین با صرف مبلغی بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان  در مساحتی به زیربنای ۱۸۴۷۱ متر مربع پروژه ۱۵۶ واحدی شایسته  واقع در اطراف حرم به بهره برداری رسید همچنین با صرف مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۹۴۹۶ متر مربع پروزه ۸۰ واحدی بهاران اطراف حرم رضوی  به بهره برداری رسید. /

نظر شما