شناسهٔ خبر: 81141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اصفهان خبر داد

آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان

IMG-20200514-WA0052(1).jpg معاون راهداری استان اصفهان از آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه اظهار کرد: بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان به ویژه محورهای پرتردد ،نقشی مهمی در ایمنی تردد  و رضایتمندی کاربران جاده ای دارد.

وی با اشاره به شروع اجرای عملیات گسترده لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی با توجه به مساعد شدن هوا و کاهش محدودیت ها توسط ستاد مبارزه با کرونا در  استان اصفهان تصریح کرد: مقاطع اولویت دار آسیب دیده  در محوری های شریانی واصلی  استان اصفهان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

دادخواه خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت محور زواره_اردستان به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، عملیات بازیافت سرد قطعه سوم آسفالت محور اردستان_نایین  به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، عملیات لکه گیری محور  شریانی نجف آباد_خمینی شهر به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و عملیات آسفالت و لکه گیری محور وزوان_میمه_دلیجان  تا انتهای حوزه استحفاظی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان  آغاز شده است.

معاون راهداری استان اصفهان با اشاره به آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت بادرود_اردستان به طول ۱۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان، اضافه کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور تیران_داران به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵.۴ میلیارد تومان در اوایل خردادماه آغاز می شود.

دادخواه همچنین به عملیات آسفالت و لکه گیری تقاطع ها و دوربرگردان های واقع در محورهای شریانی استان اصفهان  اشاره کرد و افزود: بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده  و برنامه ریزی برای برگزاری مناقصات سایر محورها نیز در حال انجام است.

وی از  عملیات اجرای روکش حفاظتی راه های فرعی و روستایی  در سطح استان اصفهان در نیمه اول خردادماه خبر داد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: سایر پروژه های تعریف شده در محورهای مواصلاتی استان اصفهان  نیز پس از طی فرآینده های اداری آغاز به کار خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد  باتخصیص اعتبار لازم برای اجرای پروژه های سطح استان، سرعت اجرای پروژه افزایش یافته و موجبات رضایتمندی و آرامش مردم را فراهم آورد.