شناسهٔ خبر: 8116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و تسطیح راه‌های ارتباطی کوهین در قزوین

ايمن‌سازي و بهسازي جاده رئیس اداره راه و شهرسازی کوهین اعلام کرد که با بهسازی ۴۵۰ کیلومتر از راههای روستایی این منطقه، عبور و مرور اهالی بخش کوهین با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم آزاد در این باره اظهار کرد: عملیات تسطیح، ریگلاژ، تیغ زنی و قنو زنی  ۴۵۰ کیلومتر از راههای ارتباطی روستایی، ییلاقی و عشایری در بخش کوهین انجام شد.

آزاد در ادامه افزود: این اقدامات با رویکرد حفظ و نگهداری از راهها و با کیفیت بهتر در سال جاری انجام پذیرفته که تسهیل در رفت و آمد اهالی منطقه موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورده است.

این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: در این عملیات روزانه چهار دستگاه گریدر و لودر به مدت پنج روز مشغول به کار بوده که  مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

در خبری دیگر رضا نجفی رئیس اداره طرح های کالبدی اداره راه و شهرسازی قزوین از تصویب طرح جامع- تفضیلی شهر کوهین در جلسه ی شورایعالی شهر سازی و معماری ایران خبر داده و گفت: : این طرح ها بعد از تایید شورای برنامه ریزی و توسعه در کمیته ی فنی شورایعالی شهرسازی و معماری بررسی و تصویب شد.

وی ادامه داد: این مصوبه به همراه لزوم انجام برخی اصلاحات به استان ارسال و پس از رفع نواقص و انجام اصلاحات مندرج در مصوبه،در جلسه شورایعالی شهر سازی و معماری مورد تصویب قرار گرفت و در نامه از سوی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان اعلام شد.

نظر شما