شناسهٔ خبر: 81162 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه آموزشی سامانه استعلام سوابق مالکیتی و واگذاری برگزار شد

جلسه سامانه مدیریت املاک1 سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری جلسه آموزشی سامانه استعلام سوابق مالکیتی و واگذاری متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سالن کنفرانس این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " علیرضا صارمی" بیان کرد: این جلسه جهت پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی با حضور کارشناسان معاونت مسکن و ساختمان و نمایندگان ادارات شهرستانهای تابعه برگزار شد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل عنوان کرد: پالایش نهایی مرحله اول طرح اقدام ملی به پایان رسیده و پس از ارسال لیست مرحله دوم از وزارت متبوع اقدام لازم صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه بررسی اعتراضات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در دست انجام است، خاطرنشان ساخت: درمورد فرم ج بسیار محتمل است افرادی باشند که فرم آنها قرمز باشد که این مورد قابلیت پیگیری دارد. از آنجائیکه بررسی این موارد به ادارات کل راه و شهرسازی تفویض شده  با ثبت اعتراضات و مراجعه این دسته از متقاضیان ، موارد را مجددا بررسی نموده و به ستاد برای سبز کردن فرم ج، اعلام می نمائیم.