شناسهٔ خبر: 81191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد:

نقش کلیدی روابط‌عمومی‌ها در ارائه خدمات دولت در فضای مجازی

WhatsApp Image 2020-05-17 at 2.09.49 PM (2).jpeg مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی با قدردانی از كاركنان روابط عمومی این اداره‌کل، نقش روابط‌عمومی‌ها در ارائه خدمات دولت در بستر فضای مجازی را كليدی خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، قدرت‌الله ابك، مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دومين روز از هفته ارتباطات و روابط عمومي با حضور در اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اين اداره‌كل، ضمن تبريك اين هفته، گفت: روابط عمومی‌ها نهادی تخصصي و تاثيرگذار هستند و نقش مهمي را در اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه اجرايی به مردم ايفا می‌كنند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و پیشتازی اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها، افزود: امروز ابزارهای روابط‌عمومی الكترونيك، نقش مهمی در تاثير بر افكار عمومی دارد و مهم‌تر اينكه پل ارتباطی ميان مردم و مسئولان است و در اين بين نقش روابط عمومی‌ها در ارائه خدمات دولت در بستر فضای مجازی بسيار كليدي است.

گفتني است در پايان این دیدار از مدير و كاركنان اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.