شناسهٔ خبر: 8120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاکسازی حريم راه‌هاي جويبار در مازندران

پاكسازي حريم محورهاي حوزه استحفاظي تربت جام رئيس اداره ايمني، ترافيك و حريم راه‌های اداره كل راه و شهرسازي مازندران از اجراي عمليات پاكسازي و زيبا سازي حريم راه‌هاي ارتباطي شهرستان جويبار با هدف ارتقاء ضريب ايمني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سيد محمد نظري ضمن اعلام اين مطلب گفت: اين اداره كل با هدف جلوگيري از سوانح رانندگي و افزايش ضريب ايمني محورهاي استان اقدامات گسترده اي از ابتداي سال جاري در سطح محورهاي تحت پوشش در دستور كار خود دارد.

وي در این باره يادآور شد: این عمليات در محورهاي ارتباطي لاريم - كرفون ، لاريم - پهناب ، سه راه خدمات - كياكلا ، جويبار - قائمشهر و سه راهي خدمات تا پل ميار كلا به اجرا در آمده است.  

نظري در ادامه اضافه کرد: بر اساس ماده هفت آيين نامه حريم راهها ريختن زباله، نخاله، مصالح ساختماني روغن موتور و نظاير آن و يا نصب و استقرار تابلو يا هر شي ديگر در راهها و حريم قانوني آنها در داخل و خارج محدوده قانوني شهرها و همچنين هرگونه عمليات كه موجب اخلال در امر تردد وسايل نقليه مي شود ممنوع خواهد بود./

نظر شما