شناسهٔ خبر: 81233 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

تدوین طرح جامع تویسرکان در اولویت اداره‌کل راه و شهرسازی همدان/ از ظرفيت‌ها و الزامات هویتی شهر استفاده مناسب می‌شود

جلسه طرح جامع تویسرکان1 مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تشکیل جلسه هم اندیشی طرح جامع شهر تویسرکان در سالن شهداء استانداری همدان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور نماینده مردم شریف تویسرکان در مجلس شورای اسلامی داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه هم‌اندیشی طرح جامع شهر تویسرکان، گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده و روند پیشرفت طرح جامع شهر تویسرکان، ارائه و بیان کرد: این طرح با توجه به اهمیت آن در اولویت اقدامات این اداره‌کل قرار دارد و مشکلات شهر و شهروندان در فرآیند تهیه طرح مورد توجه ویژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: طرح جامع، چشم‌انداز و افق شهر را برای آینده ترسیم نموده و ارتقاء نقشهای منطقهای شهر تویسرکان، استفاده مناسب از ظرفيتها و پتانسیل‌ها و الزامات هویتی شهر در فرآیند تهیه طرح مد نظر بوده است.

حسینی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد ضمن تشکیل کمیته ویژه توسط اداره کل راه و شهرسازی موارد مورد نظر شهرداری و شورا با در نظر گرفتن مباحث فنی و کارشناسی جمع‌بندی و برای طرح در جلسات ارائه شود.

در بخش دیگری از این جلسه، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و ضرورت توجه به مشکلات شهر از جمله مسائل ترافیکی را خواستار شد و بر حفظ هویت شهر و ساختار موجود بر مبنای باغ‌شهر تاٌکید کرد.

گفتنی است، جلسه هم‌اندیشی طرح جامع شهر تویسرکان در سالن شهداء استانداری همدان و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.