شناسهٔ خبر: 81281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۰ خرداد، ٖآخرین مهلت دریافت دفترچه اقساط وام مسکن مهر

بازدید از پروژه های مسکن1 متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، مدیرعامل اين شرکت از ضرب الاجل وزارت راه و شهرسازی در تعیین و تکلیف فروش اقساطی واحد های مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه شرکت عمران شهرهای جدید کشور، تعداد متقاضیانی که اقدام به دریافت دفترچه اقساط نکرده اند نرخ سود تسهیلات وام مسکن مهرآنها افزایش می یابد.

علی مقاتلی افزود: متقاضیان مسکن مهر چنانچه اقدام به دریافت دفترچه اقساط خود نکنند تا ۲۰ خرداد ماه نرخ سود تسهیلات آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شهر جدید عالیشهر به اتمام رسیده و ۳۸۶۳ واحد مسکونی مهر افتتاح و تحویل متقاضیان شده گفت: از این تعداد ۳۴۳ واحد فاقد کارت اقساط می باشند و تاکنون به بانک مسکن مراجعه ننموده اند.

مقاتلی گفت: از دلایل عدم دریافت دفترچه اقساط توسط متقاضیان مسکن مهر اختلاف بین اعضا و تعاونی ها می باشد و با توجه به اینکه برخی از متقاضیان در واحد سکونت داشته به دلایلی از دریافت دفترچه اقساط خودداری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهار داشت: افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از ۴ درصد به ۱۸ درصد برای متقاضیانی است که واحد خود را تحویل نمی‌گیرند و یا اقدامی برای دریافت دفترچه اقساط نمی‌کنند و طبق مصوبه بانک مسکن و هماهنگی وزارت راه و شهرسازی تا ۲۰ خردادماه عملیاتی خواهد شد.