شناسهٔ خبر: 81366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی مبارکه صورت پذیرفت؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار این شهرستان

جلسه مشکلات مبارکه اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان مبارکه، جلسه مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار این شهرستان روز گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه که به میزبانی راه  شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد. ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان مبارکه، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.   

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این دیدار ضمن اشاره به مبحث تامین اعتبار و محدودیت های آن دستورات لازم در خصوص پیگیری اعتبارات را صادر کرد و گفت: متاسفانه عدم تامین اعتبار به موقع و ایجاد بدهی باعث متوقف شدن بعضی پروژه های این شهرستان شده است.   

وی افزود: اعتبار مورد نیاز پروژه های راهسازی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و به لطف خدا پس از تامین اعتبار اقدامات لازم انجام و پروژه ها فعال می شوند.  

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان اذعان داشت در خصوص مباحث مطروحه در کارگروه و کمیسیون ماده پنج در تلاش هستیم سیر مراحل اداری را کوتاه تر کنیم و با ریشه یابی موانع و رفع آن بتوان با سرعت و سهولت بیشتری مسائل و مشکلات را مرتفع نمود.  

گفتنی است در این نشست مشکلات مرتبط با پروژه های آماده طرح در کمیسیون ماده پنج، واگذاری زمین جهت فضای سبز، احداث بلوار امام رضا، تصویب طرح جامع، دارالقرآن شهرستان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.