شناسهٔ خبر: 81455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسير ارتباطي شهرستان سيروان به مركز استان ايلام نزديكتر می‌شود

مسير چشمه چاهي سيروان - ايلام.JPG مديركل راه و شهرسازي استان ايلام در بازديد از پروژه راه ارتباطي چشمه چاهي به سفيد خاني شهرستان سيروان از تكميل اين پروژه تا پايان سال در صورت تأمين اعتبار خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام، علی اصغر کاظمی، مديركل اين دستگاه اجرايي در اين خصوص گفت: عمليات اجرايي پروژه راه سازي چشمه چاهي – سفيدخاني محور ايلام- سيروان در دو قطعه در حال انجام است، اين طرح به منظور كاهش مسير مركز استان به مركز شهرستان سيروان و همچنين حذف نقاط پرحادثه، با پيگيري هاي به عمل آمده آغاز شده است و هم اكنون پيمانكاران در ۲  قطعه  مشغول فعاليت هستند.

وي خاطر نشان كرد: در قطعه اول به طول ۲ كيلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پايان رسيده و بيش از۵۰ هزار متر مكعب عمليات خاكي انجام شده است ، قطعه دوم نيز به طول  ۵ كيلومتر پيمانكار مشغول عمليات زير سازي است كه با پايان اين مرحله عمليات روسازي( بيس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود احداث اين پروژه ۷ كيلومتري، ۸ كيلومتر مركز استان را به شهرستان سيروان نزديك مي كند  و در مجموع بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد داشت.