شناسهٔ خبر: 81469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی پس از کرونا

دیدار عمومی در راستای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با شهروندان با رعایت فاصله اجتماعی در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان در حاشیه برنامه ملاقات مردمی بیان داشت: خدمت رسانی یک فریضه الهی در زندگی اجتماعی است و همیشه مصداق احسان و یاری و امداد و حمایت از مؤمن و مظلوم وبرطرف کردن خواسته های مؤمنان می باشد .خدمت به مردم درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که  شامل حال مدیران می شود و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

وی گفت: با وجود اینکه در طول هفته تمامی همکاران این اداره کل ملزم به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند با این حال جلسه‌های ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان  ضروری است و این امردر رسیدگی و پاسخگویی به آنها  قطعا اثرات مثبتی ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

وی عنوان کرد: تمام تلاش این مجموعه بر رفع مسائل و مشکلات مطروحه می باشد ولی رفع کامل تمامی موارد مطرح شده امکان پذیر نیست چراکه برخی از آنها منع قانونی دارند و بالطبع درخواست ایشان قابل رسیدگی نیست ولی در این جلسات با استناد به قانون، دلیل عدم رسیدگی به مطالبات شرح و در فضایی دوستانه مراجعه کننده نسبت به موضوعات آگاه می‌شود.

مرزبان در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، شهروندان می‌توانند بدون حضور در اداره کل ، با تماس  به شماره های 33136380 و 33136359 نسبت به تعیین زمان حضور خود در این اداره کل اقدام کنند.

گفتنی جلسات ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با همراهی معاونین هر هفته  یکشنبه ها با تعیین وقت قبلی برگزار می گردد.