شناسهٔ خبر: 81557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز فرایند تکمیل وتحویل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن درکردستان

ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند می بایست طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سامانه نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  محمد صدیق ثابتی اظهارکرد:  متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به ادارات کل راه و شهرسازی تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری ننموده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به ایشان اعلام می گردد و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

ثابتی اظهار کرد : همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه ۱۳ خردادماه تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثابتی خاطرنشان کرد:ثبت نام وبارگذاری مدارک در سامانه به منزله تخصیص زمین یا واحد نمیباشد ودر ثبت نامیهای مرحله دوم با توجه به محدودیت زمین بعداز پالایش از طریق قرعه کشی افراد واجدالشرایط مشخص خواهند شد.