شناسهٔ خبر: 81582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۹۹

جلسه شورای هماهنگی 2 اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۹۹ برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به ریاست مهندس سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ،مدیرکل بنیاد مسکن،مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نماینده بانک مسکن و فرمانده پلیس راه و راهور ، مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد ، مدیر شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان  در محل سالن جلسات ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن عرض خیرمقدم و خدا قوت به همه عزیزان در سال ۱۳۹۸ و تبریک عید سعید فطر به شعار سال " جهش تولید " که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده است اشاره و عنوان کرد : در این سال می بایست با هماهنگی لازم بین دستگاههای مرتبط ،  تعامل و هم افزایی بیشتر در جهت تکالیفی که وزارت راه و شهرسازی تعیین کرده است گام برداریم و خوشبختانه اقدامات خوبی در کلیه ادارات زیر مجموعه وزارت در استان انجام شده است.

وی با توجه به تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر افتتاح بخشی از پروژه ها در خرداد ماه ۹۹ و بخشی دیگر در هفته دولت و ایام الله دهه مبارک فجر خطاب به مدیران زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان تاکید کرد : خروجی عملکرد ما در استان ، افتتاح و یا به بهره برداری رسیدن پروژه ها و طرح ها است که باید اولویت اصلی ما باشد ، لذا باید تلاشمان را برای تحقق اهداف وزارت متبوع بیشتر کنیم.

نژاد صفوی در بخش دیگری از صحبت های خود به بحث اقدام ملی مسکن اشاره و تصریح کرد : موضوع مسکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مشارکت همه دستگاهها جهت اجرایی شدن این اقدام مهم را می طلبد .

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه به دو رویکرد  برنامه ریزی جهت ایمن سازی و کاهش حوادث جاده ای نیز تأکید کرد.

وی جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی را مهم دانست و افزود: امیدوارم  با پیگیری های مستمر شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی شاهد این باشیم که اقدامات خوبی در سطح  استان صورت بگیرد.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.