شناسهٔ خبر: 81794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعیه حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در مرکز سامد

مهندس حسینی در مرکز سامد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در ساعت ۱۱ یکشنبه به منظور برقراری ارتباط مردمی در مرکز سامد حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، به استحضار عموم مردم شریف استان می رساند داریوش حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان ، روز یکشنبه ، مورخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ صبح در مرکز سامد استانداری جهت پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی حضور خواهند داشت.

مردم استان در این روز با تماس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ میتوانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را با مدیر کل راه و شهرسازی استان مطرح کنند.

حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است چرا که با پیگیری درخواست ها بسیاری از مشکلات برطرف می شود و باعث کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده که این امر در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.

گفتنی است ارائه پیشنهادات ، انتقادات و شکایات فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.