شناسهٔ خبر: 8181 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

دولت ارائه تسهیلات را برای مسکن مهر روانتر کند/ ضد و نقیض‌های مسئولان خدمات‌رسان

مسکن مهر بندرعباس عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است دولت ارائه تسهیلات مسکن مهر را روانتر کند به ضد و نقیض‌های مسئولان خدمات‌رسان در تکمیل انشعابات مسکن مهر اشاره کرد.

علی‌نعمت چهاردولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در پیگیری امور مسکن مهر مصمم است، ادامه داد: هر هفته جلسات متعددی برگزار می‌شود و وزیر راه و شهرسازی هم تاکید دارد که پروژه مسکن مهر باید هر چه زودتر به پایان برسد که این امر مستلزم همکاری سایر وزرا از جمله وزیر نیرو است.

وی با بیان این موضوع که نمی‌توان تنها از یک وزیر خواست که مسکن مهر را تکمیل کند، گفت: در بخش مسکن مهر واقعیت این است که علت بروز مشکلات در دست وزیر راه و شهرسازی نیست و دولت باید حمایت بیشتری داشته باشد، تسهیلات را روانتر کند و از وزرای مرتبط با طرح مسکن مهر کمک بخواهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مبنی بر علت عدم همکاری وزارت نیرو و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای نصب انشعابات، اظهار کرد: جلسات متعددی برای ایجاد همکاری بیشتر در این زمینه برگزار شده است اما در عمل رئیس یک اداره تاکید دارد تا هزینه‌ها پرداخت نشود و به همین دلیل در برخی موارد خدمات را تکمیل نمی‌کنند اما در جلسه‌ای دیگر تاکید دارند که همکاری‌ها ادامه دارد در حالیکه در عمل این اتفاق نمی افتد.

وی تاکید کرد: اینکه وزیری را مسئول کنیم اما قدرت و اختیار ندهیم، کارها پیش نمی‌رود و رئیس جمهور و دولت باید برای به پایان رساندن مسکن مهر تمهیداتی جدی بیاندیشند./

نظر شما