شناسهٔ خبر: 8182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایرانشهر انجام شد

پایان عملیات بازگشايي ۱۲كيلومتر محور روستايي قصرقند - تلنگ

راه روستایی محور قصرقند - تلنگ مدير ساخت و توسعه راه و شهرسازي ايرانشهر گفت: عمليات بازگشايي ۱۲ كيلومتر محور كوهستاني و صعب العبور قصرقند - تلنگ به پايان رسيده و آماده روكش آسفالت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي ايرانشهر ابراهيم جاوشيري مدير ساخت و توسعه  راه و شهرسازي این شهر در این باره گفت : براي ارتباط شهرستان تازه تأسيس قصرقند - چابهار عمليات بازگشايي واجراي ابنيه فني ۱۲ كيلومتر محور كوهستاني و صعب العبور قصرقند - تلنگ به پايان رسيد و اجراي ۹ كيلومتر اين محور در دستور كار قرار دارد.

 جاوشیری در ادامه اظهار كرد: با اجراي بازگشايي ، ابنيه فني و روكش آسفالت ۲۱ کیلومتر چندين روستا در اين محور از نعمت راه آسفالته بهره مند خواهد شد و همچنين شهرستان تازه تأسيس قصرقند به چابهار از طریق راه آسفالته به هم متصل می‌شود.

 مدير ساخت و توسعه اداره راه و شهرسازی ایرانشهر در این خصوص افزود: روكش آسفالت ۱۷كيلومتر از محور گتيوان - تلنگ  در سالهاي قبل و ۱۳ كيلومتر در سال ۹۳ به بهره برداري رسيد .

وي همچنین اضافه كرد : براي ادامه بازگشايي ، اجراي ابنيه و روكش آسفالت  ۲۱كيلومتر باقي مانده محور قصر قند - تلنگ ۲۰۰ ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است .

نظر شما