شناسهٔ خبر: 81823 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

جلسه بررسی آخرین وضعیت ستاد بازآفرینی شهری در حاشیه شهر مشهد برگزار شد

ThumbnailImage.jpg جلسه بررسی آخرین وضعیت ستاد بازآفرینی شهری در حاشیه شهر مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و جمعي از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه بررسی ستاد بازآفرینی که باحضور رزم حسینی استاندار،یزدانپناه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،قدرت ا... ابک مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی و سایر اعضای ستاد باز آفرینی استان  در محل دفتر استاندار برگزار شد، آخرین وضعیت مصوبات جلسات قبل این ستاد مورد پیگیری قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه مصوبات قبلی از جمله تفاهم‌نامه اخیر ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در محلات هدف، شناسایی فهرست املاک مازاد دولتی در محلات حاشیه شهر مشهد در راستای استفاده در برنامه‌های بازآفرینی محلات هدف و سند توسعه محله طرق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است با توجه به ساخت و نوسازی مسکن به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه بازآفرینی و برنامه اقدام ملی تا افق ۱۴۰۰، تاکنون در رابطه با ساخت واحدهای ارزان قیمت، رایزنی‌های متعددی با مقامات کشوری و استانی برای همراه نمودن سایر ارگان‌های ذی ربط در واگذاری زمین و ساخت واحد‌های مسکونی از سوی مدیریت استان صورت گرفته است.