شناسهٔ خبر: 8184 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

بازدید معاون آخوندی از شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران/ زمان تحویل واحدها اعلام شد

میرمحمد غراوی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از بازدید امروز مدیرعامل این شرکت از دو شهر جدید امیرکبیر و مهاجران واقع در استان مرکزی خبر داد.

میرمحمد غراوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بازدید محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از وضعیت دو شهر جدید مهاجران و امیرکبیر واقع در اراک خبر داد و گفت: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید به همراه استاندار مرکزی صبح امروز چهارشنبه ۲۰ خرداد از دو شهر امیرکبیر و مهاجران بازدید کرد. نریمان در بازدید از شهر جدید امیرکبیر قول داد که بر اساس تعهد وزارت راه و شهرسازی، واحدهای مسکن مهر شهر امیرکبیر تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در شهر جدید امیرکبیر تعداد یک هزار و ۱۳۱ واحد با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است، ادامه داد: واحدهای امیرکبیر ویلایی و یک طبقه است که در زمین‌هایی با مساحت ۳۰۰ و زیربنای ۱۰۴ مترمربع بنا شده است.

به گفته عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، امروز چهارشنبه یک مدرسه هم با حضور نریمان در شهر جدید امیرکبیر افتتاح شد.

غراوی همچنین با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهر جدید مهاجران، اظهار کرد: امروز چهارشنبه تعداد ۵۷۶ واحد مسکن مهر شهر جدید مهاجران با حضور استاندار مرکزی و معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. همچنین تا مردادماه ۴۴۸ واحد دیگر نیز افتتاح خواهد شد./

نظر شما