شناسهٔ خبر: 81883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغازعملیات آسفالت ریزی بخشی از طرح کنارگذر شهر رزن

آغاز آسفالت کنار رزن2 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن خبر داد: عملیات آسفالت ریزی بخشی از طرح کنار گذر شهر رزن در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " احمد محمدی " عنوان کرد: آسفالت قطعه دوم کنارگذر رزن از کیلومتر ۴۰۰+۲ تا کیلومتر ۴۰۰+۴ باند برگشت در دست اجرا است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت راهبردی پروژه های کریدور شمال استان همدان و کنارگذر رزن و جایگاه آن در توسعه شهرستان بازدیدی از این پروژه توسط فرماندار این شهرستان و رئیس اداره نظارت بر راههای اصلی اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از پروژه های ملی و اولویت دار است، گفت: قطعه اول کنارگذر رزن به طول ۲.۹ کیلومتر با مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان از سال ۹۵ شروع شده و هم اکنون در مرحله اتمام اجرای بیس و آسفالت بوده و از پیشرفت ۸۷ درصدی برخوردار است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن در پایان خاطرنشان ساخت: قطعه دوم این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده که با توجه به تملک اراضی ۳ کیلومتر آن  در مرحله اجرای بیس بوده و قسمتی آسفالت شده و هم اکنون دارای ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.