شناسهٔ خبر: 81914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

اجرای طرح ابرار در زنجان ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

راه روستایی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، به طرح ملی اقدام «ابرار» اشاره کرد و گفت: تاکنون اجرای طرح ابرار در استان زنجان بیش از ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اعبدالحسین علی اکبری اظهار داشت: اولویت این طرح روستاهای بالای ۵۰ خانوار است. تاکنون اجرای طرح ابرار در استان زنجان بیش از ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه اولویت در اجرای طرح ملی ابرار بر اساس تعداد خانوار روستاها است، گفت:  اگر روستای ۵۰ خانوار هم نباشد روستای ۲۰ خانوار شامل این طرح است. 

علی اکبری افزود: طرح ابراز یک طرح ملی است و تنها هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استاندارد سازی و ارتقای ایمنی راههای روستایی است و تاکنون هم توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر آسفالته کردن راه‌های روستایی هم بسیار تاکید دارد و بیش از ۸۳ درصد راههای روستایی استان آسفالت شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، گفت: این طرح سه مورد در شهرستان زنجان،یک مورد خدابنده، یک مورد طارم، یک مورد سلطانیه، یک مورد ماهنشان و یک مورد هم در خرمدره و ابهر اجرا می شود.