شناسهٔ خبر: 81954 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در حکمی ازسوی وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت

انتصاب رئیس کارگروه "بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد" وزارت راه و شهرسازی

نشست صمیمانه محمد اسلامی در وزارت راه و شهرسازی با اعضای انجمن راهسازان کشور وزیر راه و شهرسازی طی حکمی رئیس کارگروه "بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد" این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، نعمت‌الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه را به سمت رئیس کارگروه "بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد" این مجموعه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به بخشنامه شماره ۲۷۲۲۲۲ مورخ ۹۸.۰۵.۲۲ و در اجرای بند (پ) ماده (۷) قانون برنامه ششم توسعه و بند (ج) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و بند (۲) ماده (۲) آیین‌نامه اجرایی آن به شماره ۵۶۷۲۲ت/۵۸۱۰۲ هــــ مورخ ۹۸.۰۵.۱۳ مبنی بر تشکیل کارگروه بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان رئیس کارگروه مذکور منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از ایزد منان و تعامل با دیگر اعضاء و ضمن رعایت کلیه قوانین، ضوابط و بخشنامه‌های مربوطه در جهت پیاده‌سازی تمام ابعاد بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شامل برنامه‌ریزی، هزینه‌یابی و مدیریت عملکرد در ستاد وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه داشته باشید.