شناسهٔ خبر: 81997 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاه ای کرمانشاه مطرح کرد:

توقف فروش بلیت حضوری در پایانه‌های مسافربری

مدیر کل - کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فروش بلیت حضوری در پایانه‌های استان متوقف شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرزکرمی با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه دستورالعمل‌هایی به رانندگان ناوگان مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابلاغ شده است.

وی افزود: به این منظور با اطلاع رسانی و برگزاری کلاسهای توجیهی رعایت اموری نظیر لحاظ تمهیدات ویژه به منظور تهویه هوای درون ناوگان مسافربری به رانندگان تاکید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین رانندگان ناوگان مسافربری موظف هستند به دلیل نداشتن بازشو شیشه در ناوگان اتوبوسی از هواساز استفاده و فن را روشن کنند.

کرمی گفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر صادر کننده صورت وضعیت نیز موظف به مدیریت پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل و نقل با اعمال نظارت بر ضدعفونی و گندزدایی مستمر هستند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین نماینده و بازرس این اداره کل مستقر در پایانه‌های عمومی نسبت به تهیه گزارش روزانه اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به توزیع مواد و اقلام بهداشتی از طریق داروخانه‌ها، در تهیه اقلام مربوطه نسبت به گذشته با مشکلات کمتری مواجه شده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: نماینده مستقر در پایانه عمومی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر موظف است علاوه بر عدم استقرار مسافران در فضای سرپوشیده، با انجام اطلاع رسانی به مسافران تاکید کنند جهت جلوگیری از توقف در پایان عمومی سر ساعت حرکت حضور یابند.

این مسئول افزود: همچنین شرکت‌های حمل و نقل مسافری موظف به حذف فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس هستند بر همین مبنا باید اطلاع رسانی‌های لازم از طریق رسانه‌های گروهی و فضای مجازی جهت تهیه بلیت از طریق سامانه اینترنتی انجام شود.