شناسهٔ خبر: 82062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

استخر شهرستان بندر لنگه آماده افتتاح می شود

استخر لنگه 2 مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از بهره برداری استخر شهرستان بندرلنگه در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «آرش رضایی» درباره ی روند پیشرفت پروژه استخر بندرلنگه افزود: پروژه استخر بندرلنگه با اعتبار۵۰ میلیارد ریال و پیشرفت بالای ۹۰ درصد طی ماه های آینده به بهره برداری می رسد که این مهم زمینه بروز استعداد های ورزشی در این نقطه از استان را ایجاد می کند و خواسته دیرینه مردم این خطه محقق خواهد شد.

وی در ادامه به روند احداث پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این استخر از سال ۹۰ و در زمینی به وسعت ۱ هزار ۹۲۵ متر مربع آغاز و با اعتباری نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال، امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضایی بیان داشت: این استخر سرپوشیده شامل استخری به ابعاد ۱۳ در ۲۵ متر، جکوزی، سونا، استخر آب سرد، استخر کودک، جایگاه تماشاگران، اتاق ناجی، اتاق کمک های اولیه و ... یکی از استخرهای مجهز استان هرمزگان به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان ضمن تشکر از ناظرین پروژه ابراز کرد: امیدواریم با توجه به رایزنی های انجام شده و تعامل فزاینده ای که بین اداره کل راه وشهرسازی با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد شاهد روند هرچه بهتر و مناسب تر در حوزه ساخت و ساز ساختمان های اصولی و فنی ورزشی باشیم.