شناسهٔ خبر: 82198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده مشارکت در اجرای طرح راه‌آهن شهرکرد است

ساخت ریل فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: طرح های ریلی بسیاری از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کشور اجرایی شده که اگر راه‌آهن شهرکرد در اولویت قرار بگیرد، این قرارگاه تمام قد آماده خدمت‌رسانی است.

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در شهرکرد، با اشاره به تکیه بر نیروی داخلی گفت: روزبه‌روز در تمام عرصه‌ها کار خود را توسعه می‌دهیم. به گفته وی، یکی از ویژگی‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء این است که با شرایط دولت کنار می‌آید و اکنون که منابع مالی دولت محدود است، این قرارگاه با تمام توان کار خود را جلو می‌برد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، با بیان اینکه این قرارگاه در تمامی استان‌های کشور به جز چهارمحال و بختیاری دارای پروژه‌های فعال است، اظهار داشت: این موضوع نشان می‌دهد در این استان طرح‌های عمرانی تعریف نشده و استان در بن بست قرار دارد. محمد، با تاکید بر تعامل با همسایگان استانی گفت: برای ارتباط استانی چهارمحال و بختیاری با دیگر استان‌ها می‌توان ریل را به صورت مشترک انجام داد تا تعامل با استان‌های همجوار برقرار شود.

 ایشان در ادامه افزود: اکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر شرکت پیمانکاری با قرارگاه خاتم همکاری می‌کند و ما به دنبال جذب نخبگان هستیم و درگاهی برای استخدام رسمی این افراد قرار داده شده است.به گفته وی، چهارمحال و بختیاری دارای مفاخر بزرگ ادبی، فرهنگی  و هنری مانند عمان سامانی است، در دوران مشروطه نیز علیمردان‌خان بختیاری و سردار بی‌بی مریم از مفاخر استان محسوب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از توان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای اجرای طرح‌های مشارکتی عمرانی و اقتصادی بهره‌گیری خواهد شد. وی افزود: چهارمحال و بختیاری برای مشارکت در طرح‌های استانی با قرارگاه خاتم الانبیاء شامل احداث بزرگراه بروجن _ لردگان _ ایذه، منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد با ۴۰۰ واحد سلولزی و ۱۵۰ واحد تبدیلی با محوریت پرتودهی گاما آمادگی دارد.