شناسهٔ خبر: 82216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال رونق تولید انجام می شود:

افتتاح ۴ پروژه راه اصلی و ۲ پروژه راه روستایی کبودراهنگ

کبورآهنگ-راه رئیس اداره راه و شهرسازی کبودراهنگ از افتتاح چهار پروژه راه اصلی و ۲ پروژه راه روستایی توسط این اداره در سالجاری خبر داد و گفت: تکمیل مساکن مهر کبودراهنگ ‌و گل تپه نیز درسال جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " مجید رضا خدابنده لو" اظهار کرد: دو پروژه قطعه سوم الف به طول ۶/۵کیلومتر با حدود۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و قطعه سوم ب به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت ۸۰ درصدی تا پایان تابستان امسال تکمیل و زیر بار ترافیک خواهند رفت.

وی افزود: پروژه کنار گذر شیرین سو به طول ۵/۵ کیلومتر و با پیشرفت ۱۰۰ درصدی آماده افتتاح بوده  و تقاطع غیر همسطح نگارآباد نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۵درصد بزودی تکمیل و درهفته دولت افتتاح خواهد شد.

خدابنده لو ادامه داد: احداث دوپروژه راه روستایی شیخ جراح – مسجدین به طول ۵/۵ کیلومتر و زین آباد – ناصرآباد نیز تکمیل و پس از نصب علائم ترافیکی بزودی آماده افتتاح خواهد شد.

وی در مورد مساکن مهر شهرستان کبودراهنگ نیز بیان کرد: پس از بازدیدهای میدانی و با ارائه راهکارهای عملی و اعلام آمادگی پیمانکاران موانع هردو پروژه ۲۲۸ واحدی کبودراهنگ و ۶۲ واحدی گل تپه تکمیل و واگذاری و تکمیل پروژه ها آغاز و در قالب طرح اقدام ملی مسکن با اولویت اقشار کم درآمد واگذار خواهد شد.

خدابنده لو در پایان تصریح کرد: اجرای دوپروژه تعریف شده در ستاد بازآفرینی پایدار شهری کبودراهنگ‌ در کمترین زمان ممکن شروع می شود و ‌با پیگیری های به عمل آمده محدوده مصوب بافت فرسوده شهرهای شیرین سو و گل تپه نیز به سرانجام خواهد رسید.