شناسهٔ خبر: 82223 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل در بازدید از پروژه جاده سرعین به آلوارس خبر داد؛

با هدف توسعه گردشگری ، جاده سرعین به آلوارس ارتقاء و مسیر پیست اسکی شماره ۲ تکمیل می شود

اردبیل کد 36 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با هدف توسعه گردشگری ، جاده سرعین به آلوارس ارتقاء و مسیر پیست اسکی شماره ۲ تکمیل می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه جاده سرعین به آلوارس گفت: به دلیل واقع شدن پیست اسكی در جاده سرعین به آلوارس ، این مسیر در فصول مختلف سال و به ویژه در روزهای تعطیل با حجم بالای ترافیك مواجه می شود لذا ارتقاء مسیر سرعین تا روستای آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر به روش تعریض ، بهسازی و بازیافت سرد و تبدیل به راه اصلی در دستور كار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

حیدری افزود: با شروع عملیات اجرایی پروژه ، ۳ کیلومتر ابتدای آن تا پایان شهریور ماه امسال تکمیل و جهت بهره­برداری در اختیار مردم عزیز استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در ادامه مسیر پیمانکار دیگری مسیر دسترسی به پیست اسکی شماره ۲ آلوارس را در دست اجرا دارد که علیرغم شرایط خاص جوی منطقه عملیات خاکی آن با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در حال اجرا می­باشد.

                                                                                                جاده سرعین به آلوارس یکی از راه های گردشگری و مهم توریستی استان است

حسن پور فرماندار سرعین هم در این بازدید گفت : جاده سرعین به آلوارس یکی از راه های گردشگری و مهم توریستی استان است ، قرار گرفتن دو پیست اسکی روی برف در انتهای این مسیر می تواند شعار زمستان بیدار در سرعین را به واقعیت تبدیل نماید تا شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در تمام طول سال در شهرستان سرعین باشیم لذا با تاکید استاندار اردبیل و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان پروژه فعال شده و با وجود محدودیت منابع انشاالله امیدواریم اتمام پروژه در مدت زمان تعیین شده را شاهد باشیم.