شناسهٔ خبر: 82312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای گلستان:

عرضه خدمات متناسب با تقاضا، رسالت بخش حمل و نقل است

فراخوان ثبت نام تسهیلات کرونا برای بخش حمل و نقل جاده ای گلستان  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: حمل و نقل موضوعی مستقل از تولید است و رسالت مهم و بزرگ این بخش، عرضه خدمات متناسب و متوازن با تقاضاها می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان روز یکشنبه، یکم تیرماه در نشست با تشکل‌ها و انجمن های صنفی بخش حمل و نقل و نمایندگان جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی گرگان که با هدف تسهیل شرایط حمل و نقل محصولات کشاورزی استان برگزار شد، گفت: بخش حمل و نقل قیمت تمام‌شده خود را دارد و مهم است که بتوانیم از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود برای کاهش مشکلات و دغدغه‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به برداشت همزمان محصولات کشاورزی استان با سایر استان‌ها و حمل و نقل و جابه‌جایی آن‌ها، ادامه داد: تمام همت و تلاش بخش حمل و نقل این است که فعالانه در میدان باشد و مدبرانه تصمیمات خود را اجرا کند.

 مدیریت برداشت محصولات کشاورزی و برقراری توازن میان عرضه و تقاضا نیز از درخواست های بخش کشاورزی و اتاق بازرگانی استان برای تسهیل شرایط حمل و نقل محصولات کشاورزی در این ایام بود.