شناسهٔ خبر: 8232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه گفت:

كنارگذر غربي شهر كرمانشاه تا پايان شهريور به بهره‌برداري مي‌رسد

عبداله بهادري

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،عبداله بهادري در حاشيه بازديدي با حضور استاندار كرمانشاه از پروژه هاي عمراني راه وشهرسازي اظهار كرد:تكميل و بهره برداري از كنار گذر كمربندي غربي شهر كرمانشاه سهم بسزايي در كاهش ترافيك شهري و تصادفات داشته و از تردد حجم بالاي از خودروها در سطح شهر خوداري نموده كه از تمام توان خود استفاده ميكنيم كه تا پايان شهريور ماه به بهره برداري برسد.

مهندس بهادري يادآور شد:طول كمربندي غربي كرمانشاه ۲۴ كيلومتر بوده كه در حال  حاضر بيش از ۸۹ درصد پيشرفت فيزيكي داشته كه ميزان ۱۵ كيلومتر از اين مسير آسفالت شده و آماده بهره برداري بوده و تا كنون مبلغ ۴۰۰ ميليارد ريال بابت ساخت اين پروژه هزينه شده و تا تكميل و بهره برداري كامل آن نياز به ۱۵۰ ميليارد ريال اعتبار دارد كه اميد است در صورت تامين اعتبار بتوانيم تا پايان شهريور اين محور را زير ترافيك برده و به بهره برداري برسانيم.

مهندس رضايي،استاندار كرمانشاه در اين بازديد ضمن اعلام رضايت از وضعيت فعلي پروژه عنوان كرد: بخش عمده اي از كار اين پروژه انجام و در وضعيت خوبي قرار داشته و انتظار ميرود در شهريور ماه امسال آماده و به بهره برداري برسد.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد:ازفاينانس و اعتبارات سازمان مديريت و برنامه ريزي در جهت اجراي بموقع پروژه كنار گذر غربي استفاده شده و اميد است اين پروژه در آيندهاي نزديك به افتتاح برسد.

گفتني است استاندار كرمانشاه از پروژه هاي كمربندي غربي كرمانشاه،قطعه۱۱ و۱۰ پروژه مياندوآب به كرمانشاه كه استانهاي كرمانشاه،كردستان و آذربايجان غربي را به هم متصل ميكند بازديد نموده و در جريان آخرين روند اجرايي اين پروژه ها قرار گرفت.

نظر شما