شناسهٔ خبر: 82324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار تویسرکان ابراز امیدواری کرد :

احیا و بازسازی پل ترمیانک تا پایان تابستان

بازدید از پل ترمیانک تویسرکان1 فرماندار تویسرکان به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان از راه روستایی و پل ترمیانک بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " سید رسول حسینی"  از پل  تخریب شده ترمیانک که در سیل سال گذشته آسیب دیده بود بازدید به عمل آورده و با عنایت به تخصیص بودجه جهت احداث مجدد ابراز امیدواری کرد این پل تا پایان تابستان احیا و بازسازی می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان در این بازدید عنوان کرد: با توجه به اعتبار مورد نیاز که به منظور مرمت و بازسازی پل ترمیانک در نظر گرفته شده ،مراحل انتخاب پیمانکار در حال انجام است.

عی محمد اصغری  با اشاره به اینکه این پل راه دوم دسترسی اهالی است و تاکنون با کمک خیرین و دهیار روستا تردد اهالی تسهیل شده است، گفت: با توجه به اینکه خواسته مردم خواسته به حقی است و باید جامعه عمل پوشانده شود امیدواریم این پل  تا پایان تابستان احیا و بازسازی شود.

همچنین فرماندار تویسرکان از قطعه ۳ چهارخطه تویسرکان- کنگاور نیز بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفته و بر ایمنی ، نصب نیوجرسی و گاردریل در اسرع وقت تاکید نمود.