شناسهٔ خبر: 82351 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس بنیاد مستضعفان خبر داد

پیشرفت ۳۸ درصدی مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال/ گذر از اصلی‌ترین بخش قطعه ۲

فتاح رییس سازمان مستضعفان رییس بنیاد مستضعفان در بازدید از پروژه قطعه دوم آزادراه تهران-شمال از پیشرفت ۳۸ درصدی پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدپرویز فتاح که صبح دوشنبه دوم تیرماه به‌همراه محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از مسیر ۲۲ کیلومتری قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بازدید می‌کرد، در حاشیه این بازدید گفت: همکاری خوبی در ساخت قطعه یک آزادراه تهران شمال با دولت داشتیم و تعهدات در زمان بندی مشخص انجام شد و پروژه در موعد مقرر به بهره برداری رسید.

او افزود: با این افتتاح انگیزه ما برای رفاه بیشتر مردم بالا رفت و در حال حاضر در حال ساخت قطعه دو آزادراه تهران-شمال هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این پروژه ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مسیر رفت دارد و احداث باند رفت برای ما در اولویت است.

فتاح با بیان اینکه ۵۰ درصد از اعتبار دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت باند رفت این قطعه را بنیاد مستضعفان تقبل می‌کند گفت: مشکلی در طراحی و نقشه نداریم و همه نقشه‌ها آماده شده است.

به گفته او، تونل البرز، اصلی‌ترین بخش قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بود که امروز از آن عبور کردیم و بخش زیادی از آن ساخته شده است.

او یادآور شد: ساخت این پروژه کار سختی است و زمان‌بندی نیز فشرده است؛ ولی قول داده‌ایم که سه شیفت کار ساخت را انجام دهیم.