شناسهٔ خبر: 82398 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبر داد

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال به پروژه ورزشی شهر جدید سیراف

علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از تصویب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی شهر جدید سیراف در شهرستان عسلویه خبرداد.

علی مقاتلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی افزود:‌ جلسه کمیته برنامه‌‌‌ریزی شهرستان عسلویه با هدف توزیع اعتبارات عمرانی به ریاست یوسفی، فرماندار این شهرستان برگزار و با مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی شهر جدید سیراف موافقت شد.

او با بیان اینکه  با احتساب اعتبار منظور شده برای شهر جدید عالیشهر از محل تملک دارایی سرمایه ای مشارکتی با استان کل اعتبار تصویب شده برای شرکت عمران شهر جدید عالیشهر به ۶۷/۵ میلیارد ریال افزایش یافت تصریح کرد: این پروژه به صورت مشارکتی با استان در حال ساخت می باشد و با تخصیص این اعتبار به پروژه مذکور در کنار تأمین اعتبار از محل منابع داخلی شرکت، عملیات اجرایی آن سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بيان كرد: طرح احداث ورزشگاه زمین چمن مصنوعی شهر جدید سیراف كه حدود ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارد در بهمن‌‌ماه ۹۷ کلنگ‌‌زنی‌‌شده و امید است تا پایان سال جاری مورد بهره‌‌‌برداری قرار گیرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر پروژه آماده‌سازی بخشی از معابر فازهای دوم و سوم پروژه مطالعاتی در شهر جدید سیراف از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در دست اجرا است.