شناسهٔ خبر: 82415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) انجام شد:

تجلیل از دختران شاغل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

تجلیل از دختران همدان1 در مراسمی با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و مشاور امور بانوان و خانواده اداره‌کل و به‌مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) از دختران شاغل که همگام و پا به پای دیگر همکاران در طول سال صادقانه خدمت رسانی می‌کنند قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان، حسین ده‌‌محسنی‌‌فرد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع  اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان در بخشی از این مراسم ضمن تبریک این روز گفت: آغاز دهه کرامت میلاد بانویی است که به‌عنوان اسوه و نماد دختران مسلمان شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: بانوان و دختران باید با الگو قراردادن سیره زندگی بزرگوارانی همچون حضرت معصومه(س) سیر کمال را در پیش گرفته و بیش از پیش، مایه عزت جامعه اسلامی شوند.

وی به جایگاه ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: امروز دختران با حضور موفق در عرصه‌های مختلف کشور دستاوردهای فراوانی به ارمغان آورده اند که این امر نشان از توانایی و پشتکار آنان در تمام زمینه‌ها است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل در پایان خاطرنشان ساخت: سعی دشمنان همواره بر این بوده تا با راهکارهای مختلف زنان و دختران را از اصالت خود دور کنند اما دختران ما با الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و انتخاب راه درست توانسته اند از این ترفندها سربلند خارج شوند.

در ادامه این جلسه خانم مهندس بهشتی مشاور امور بانوان و خانواده اداره کل نیز ضمن تبریک این مناسبت و قدردانی از تلاش های دختران شاغل ، مشکلات و درخواست های آنان را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کرد.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از دختران شاغل در اداره کل تجلیل به عمل آمد.