شناسهٔ خبر: 82419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته اول تیرماه ۹۹ انجام شد:

سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به شهرستان اسفراین

سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اسفراین مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به جهت بازدید از پروژه های شهرستان اسفراین به این شهرستان اسفر کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سید عبدالمجید نژادصفوی در ابتدای سفر به شهرستان اسفراین از پروژه کشت و صنعت جوین بازدید و از نزدیک به مشکلات مردم ساکن در این پروژه رسیدگی و دستوراتی را نیز صادر کرد .

در بازدیدهای قبلی مدیرکل راه و شهرسازی استان از این پروژه قول ساخت پارک و فضای سبز و تسطیح زمین های اطراف مسجد واقع در پروژه کشت و صنعت جوین را به اهالی این شهرک داده بود که در جریان این سفر طی هفته آتی مقرر شد زمین جهت ساخت واحد های تجاری شامل نانوایی و سوپر مارکت و دیگر نیازهای روزمره اهالی از طریق جراید ، آگهی و واگذار شود و همچنین تسطیح زمین های اطراف مسجد نیز طی چند روز آینده صورت خواهد گرفت .

نژادصفوی همچنین از مشکلی که در چاله آسانسور مجتمع کشت و صنعت جوین پیش آمده بود بازدید و دستور داد به لحاظ جلوگیری از ورود آب به کف چاله آسانسور چاله ای به عمق حداقل ۳ متر حفر گردد تا مسیر آب به سمت چاله هدایت گردد .

وی به راه ورودی به شرکت کشت و صنعت جوین اشاره کرد و افزود : راه موجود به عنوان راه موقت محسوب می شود و طی هماهنگی های بعمل آمده با شهردار اسفراین مقرر شد شهرداری اسفراین نسبت به آسفالت مسیر اصلی اقدام نماید .

نژادصفوی همچنین در ادامه سفر به شهر اسفراین به دیدار فرماندار و شهردار اسفراین رفت و از نزدیک پروژه های راه و شهرسازی اسفراین را مورد بحث و بررسی قرار داد و مقرر شد طی هفته آتی بازدید از پروژه های در دست اقدام این اداره کل توسط فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت پذیرد .

در پایان سفر نیز مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه مسکن مهر ۳۲ واحدی عمران دلاور و همت نور نیز بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت .

لازم به ذکر است پروژه مسکن مهر ۳۲ واحدی عمران دلاور و همت نور با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد طی ماه جاری تحویل متقاضیان خواهد شد .