شناسهٔ خبر: 82494 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لکه گیری آزادراه قزوین- زنجان منجر به ارتقای ایمنی این محور می شود

بازدید مهندس پورتیموری2 عملیات لکه گیری آزادراه قزوین-زنجان در حال اجراست و اجرای آن تاثیر قابل توجهی در افزایش ایمنی این محور دارد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد پورتیموری سرپرست دفتر نظارت بر بهره برداری آزادراه ها در بازدید از آزادراه قزوین- زنجان گفت: آزادراه قزوین- زنجان با توجه به حجم بالای تردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.   

وی اضافه کرد: با توجه به این که آزادراه قزوین- زنجان در مسیر غرب به شرق قرار دارد از جمله استراتژیک‌ترین راه‌های کشور به شمار می‌رود، لذا ارتقای ایمنی و افزايش كيفيت تردد در آن دارای اهمیت بالایی بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

پورتیموری افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استمرار عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت به دنبال آن است تا ضمن افزایش ضریب ایمنی راه و بهبود طول عمر آسفالت مسیر، حوادث جاده‌ای به طور قابل توجهی به حداقل رسیده و سلامت و كيفيت عبور و مرور در آن تأمین شود.

سرپرست نظارت بر آزادراه‌های کشور همچنين از اجرای نیوجرسی میانی آزادراه و سیستم روشنایی و گاردریل سه موج اجرا شده در این محور نیز بازدید کرد.

در اين بازديد همچنين مسايل مرتبط با اجراي طرح اخذ الكترونيك عوارض در آزادراه مذكور بررسي و مقرر شد با پيگيري هاي اين سازمان ، مسايل و مشكلات احتمالي سامانه از سوي مجري طرح مرتفع شود .