شناسهٔ خبر: 82518 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی سامانه ۱۶۵۶ برای دریافت گزارشات مردمی

اردبیل تیر کد 3 فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی سامانه ۱۶۵۶ و دریافت گزارش‌های مردمی سعی بر این است تا با پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی بیت‌المال برخوردی جدی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد احدی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در آگاهسازی و اطلاع‌رسانی عمومی با هدف مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی ضروری است و با راه‌اندازی سامانه ۱۶۵۶ و دریافت گزارش‌های مردمی سعی بر این است تا با پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی بیت‌المال برخوردی جدی شود.

وی گفت: درجریان انجام۲۲ مرحله رفع تصرف فوری و ۲۷ مرحله اجرای حکم قضائی ، حدود۵۴ هکتار از اراضی  مرغوب  تحت پوشش استان به ارزش  بیش از۲۰۰  میلیارد تومان ،  طی ۴۹ مرحله ماموریتهای مهم رفع تصرف صورت گرفته است .

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در کنار آگاهسازی و اطلاع‌‌رسانی عمومی به روش تهیه و توزیع بروشور و نصب پوستر و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای نسبت به تدوین و اجرای طرح مستمر مقابله با هرگونه تصرف اراضی اقدام شده و در ایام خاص راه‌اندازی گشت تلفیقی یگان حفاظت به انجام رسیده است.

احدی از تعامل مطلوب و تاثیرگذار با مسئولان قضائی، انتظامی ، شهرداری‌ها و معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان در مقابله به موقع با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش خبر داد و بیان کرد:  درسال ۹۸ ماموریتهای مهم رفع تصرف اراضی با بهره گیری بیش ازتعداد ۶۵۰ نفر از همکاران انتظامی و یگان حفاظت صورت پذیرفته است.