شناسهٔ خبر: 82557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در استان همدان

رفع تصرف اراضی ، اصفهان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " سرهنگ حمید چراغی" با اعلام این خبر، اظهار داشت : با تلاش همکاران یگان حفاظت از اراضی یک قطعه زمین نهال کاری شده در روستای دیویجین به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رفع تصرف و به بیت المال برگردانده شد.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت: شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان ساخت : یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل در سالجاری نیز همانند گذشته در تمامی شهرستان های استان به صورت شبانه روز اراضی ملی و دولتی را تحت نظر داشته و از تمامی ظرفیت های موجود با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برای حفاظت از بیت المال و جلوگیری از تصرف اراضی ملی استفاده خواهد کرد.