شناسهٔ خبر: 82559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از روند اجرایی پروژه های راهسازی نهاوند و ملایر

بازدید از نهاوند2 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل و رئیس راه و شهرسازی شهرستان از پروژه نهاوند- فیروزان و نهاوند – بروجرد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،  داریوش حسینی  در بازدید از محور چهارخطه نهاوند- فیروزان عنوان کرد: این پروژه به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از از پل حاج علیمراد تا روستای کهریز صلاح الدین در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در این بازدید مقرر شد توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس ۶۰ میلیارد تومان برای کل محور تخصیص گرفته شود تا بدینوسیله ۲۵ کیلومتر حوزه این شهرستان پوشش داده شود.

وی در بازدید از چهار خطه کردنمحور نهاوند- بروجرد بیان کرد: این پروژه از نهاوند تا سه‌ راهی بروجرد به طول ۳۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد و از مجموع این ۲۰ کیلومتر ۱۷ کیلومتر ۴ خطه شده است.

وی اعلام کرد: ۳ کیلومتر از این مسیر به همراه تعریض یک دهانه پل با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در حال انجام است که امید است با تخصیص اعتبار مورد نیاز برای هفته دولت به بهره برداری برسد.

گفتنی است در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه معاون مهندسی و ساختو سرپرست راه و شهرسازی شهرستان ملایر از فاز دوم پروژه چهارخطه سامان – بروجرد به طول تقریبی ۸ کیلومتر بازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است در محور سامان- بروجرد ساب بیس مسیر و ۵.۵ کیلومتر هم اساس لایه اول انجام شده است.