شناسهٔ خبر: 82581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی با شهردار منطقه یک بجنورد

نشست رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی با شهردار منطقه یک بجنورد 2 رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری، از برگزاری نشست با شهردار منطقه یک بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد رضا اسدی گفت: در نشست با شهردار منطقه یک بجنورد، مسائل و موضوعات مختلف مسکن و بازآفرینی شهری در محدوده شهرداری منطقه یک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در مورد اهم موضوعات مطرح شده بیان کرد: در این جلسه مشکلات پروژه های عمرانی در حال اجرا و همچنین لزوم تعریف پروژه های اجرایی در آینده بر مبنای نیازهای واقعی ساکنین منطقه یک، مورد بررسی قرارگرفت.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری، در پایان افزود: در این جلسه همچنین بر لزوم اجرای مشوق های مختلف نوسازی بافت های ناکارآمد شهری از قبیل تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری و همکاری بیشتر شهرداری در تسریع فرآیند صدور پروانه های ساخت و نوسازی واحدها، نظارت بیشتر شهرداری بر پروژه های در حال اجرای مسکن و بازآفرینی منطقه یک، مورد تأکید قرار گرفت و مقدمی، شهردار منطقه در این خصوص، قول داند همکاری و مساعدت بیشتری بعمل آورند.