شناسهٔ خبر: 82653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد

اجرای ۹۰ کیلومتر روکش آسفالت در سه ماهه نخست امسال در لرستان

IMG_20200630_093907_570.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از اجرای ۹۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی این استان در بهار امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با آغاز طرح سراسری روکش آسفالت محورهای شریانی کشور از ابتدای سال جاری، این طرح همزمان با سراسر کشور در لرستان کلید خورد و با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای همراه شد. به طوری که در سه ماهه نخست امسال، ۹۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان آسفالت شده است.

وی لرستان را جزو استان‌های برتر کشور در اجرای طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی خواند و با اشاره به اجرای روکش حفاظتی چیپ‌سیل در این استان افزود: لرستان به‌عنوان اولین استان، اجرای روکش حفاظتی چیپ‌سیل را آغاز کرد که تاکنون ۳۷ کیلومتر در محورهای دهلیج-پلدختر و خرم‌آباد-بیرانشهر با استفاده از این روش نوین آسفالت شده است.

شرفی عنوان کرد: علاوه بر این ۱۲/۴ کیلومتر لکه‌گیری، ۷۷/۸ کیلومتر درزگیری و ۴/۷ کیلومتر شانه‌سازی آسفالتی نیز در محورهای شریانی لرستان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به تداوم این طرح در این استان ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محورهای استان در قالب این طرح آسفالت شود.