شناسهٔ خبر: 82717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد ؛

پروژه های بزرگ راهسازی در جنوب شرق فارس فعال است

IMG_8391.JPG مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: با وجود کمبود اعتبارات و مشکلات مالی پروژه های بزرگ راهسازی در جنوب شرقی استان فارس فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس در سفر یک روزه خود که نماینده مردم داراب ، زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار داراب و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند ، از پروژه های ملی در دست احداث این شهرستان بازدید کرد.

وی گفت: در پروژه بزرگراه فسا – داراب – بندر عباس در سه قطعه فعال است.

زاهدی خاطر نشان ساخت: در محور سه راهی دولت آباد – زرین دشت دو کارگاه فعال که یکی از سمت دولت آباد و دیگری نیز از سمت زرین دشت فعال هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس نیز از فعال بودن پروژه بزرگراه محور قدیم فسا – داراب خبر داد و گفت: امیدواریم که اعتبارات مورد نیاز به پروژه اختصاص یابد و بتوانیم تمام پروژه های استان را فعال نگه داریم.

وی در بازدید خود از پروژه های راهسازی جنوب شرقی استان ( شهرستان داراب) اضافه کرد : ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه های راهسازی فوق است.

زاهدی همچنین در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان داراب تصریح کرد: زمین جهت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرستان مشخص شده و جهت تغییر کاربری و تصویب آن به استان ارسال و مورد تایید قرار گرفته و هم اکنون اداره کل راه و شهرسازی فارس در حال پایش ثبت نام کنندگان است که پس از آغاز طرح در سطح کشور در شهرستان داراب نیز همزمان اجرا خواهد شد.