شناسهٔ خبر: 82744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی انجام شد:

سفر درون استانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به "فریدن" و "بویین و میاندشت"

سفر شهرستانی دکتر قاری قران  به فریدن وبویین ،اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان های فریدن و بویین‌و میاندشت، از پروژه های در دست احداث این دوشهرستان بازدید کردند و در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها رهنمودهای لازم را ارئه کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این سفر نیم‌روزی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های "فریدن" و "بویین ومیاندشت"، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.   

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه بازدید از ورودی غربی، شرقی و تقاطع غیرهمسطح پل سردار قجاوند   در شهرستان بویین و میاندشت اذعان داشت: این پروژه که دارای مشکلات آزادسازی، تملک و عبور خط انتقال آب و گاز می باشد جهت رفع موانع و مشکلات به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز دارد.  

وی طی بازدید از اراضی ملی منطقه نمونه گردشگری شهر افوس، مشکلات این شهر را مورد بررسی قرار داد و ضمن مساعدت های لازم، به شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پیشنهاد کرد: جهت رونق و استفاده اقتصادی از صنعت توریسم ابتدا طرح و نقشه گردشگری مصوب را تهیه کنند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به طرح تفکیکی ۲۰۰ پلاک مسکونی در شهر بویین و میاندشت اشاره کرد و گفت: ۱۳۰ پلاک آن در حال واگذاری به اقشار ویژه است و بخشی از این اراضی به مساحت ۴هزارمتر مربع جهت طرح اقدام ملی اختصاص می‌یابد.

وی در پی بازدید از محور بویین‌میاندشت_افوس، دستور تهیه قیر و روکش آسفالت برای این محور را صادر کرد وگفت: طول این محور ۳٫۷کیلومتر است که زیر‌سازی آن در حال اتمام است.  

گفتنی است در این سفر شهرستانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، از کارگاهای نیمه مزاحم‌شهری، پروژه ملی محور بویین‌میاندشت-الیگودرز و تونل بویین‌میاندشت-خوانسار بازدید کرد و ضمن بررسی مشکلات این پروژه‌ها رهنمودهای لازم را ارائه کرد.  

قاری‌قرآن طی سفر به شهرستان فریدن و در نشستی که با جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد: مسائل و مشکلات ورودی و خروجی‌های شهر داران، فاز مطالعاتی و نقشه‌برداری محور داران-بن-شهرکرد، محوطه‌سازی مسکن مهر و واگذاری قطب صنعتی به شهرداری داران را مورد بررسی قرار داد.