شناسهٔ خبر: 8279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عمليات روكش آسفالت محور قلعه شاخاني بيلوار تا یک ماه آینده

آسفالت جاده مديركل راه وشهرسازي استان كرمانشاه از پایان لكه گيري و روكش آسفالت محور قلعه شاخاني بيلوار تا يكماه آينده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،عبداله بهادري به همراه سید سعید حيدري طيب،نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي از چگونگي اجراي عمليات روكش آسفالت محور قلعه شاخاني بيلوار بازديد کرده و گفت: باتوجه به بررسي هاي بعمل آمده از اين محور، نياز ۱۴ كيلومتر از اين مسير به ساماندهي و روكش آسفالت دردستور كار راه وشهرسازي قرار گرفته که امید است ظرف مدت يكماه آينده روكش آن به پایان رسيده و به بهره برداري برسد.

 بهادري در ادامه  افزود: دربخش بيلوار از ۲۴ كيلومتر كل مسير، مقدار ۱۴ كيلومتر با هزينه اي بالغ بر سه ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان درحال انجام بوده و عمليات اجرايي آن تا پایان پروژه ادامه خواهد داشت.

حيدري طيب درخانه ملت نيز ضمن تشكر از خدمات شايسته راه وشهرسازي استان،گفت:پروژه هاي عمراني راه وشهرسازي در راههاي اصلي،فرعي و روستايي باسرعت وپيشرفت مناسبي درحال انجام بوده و با توجه به عملكرد مثبت راه وشهرسازي،اميداست تمامي راههاي روستاهاي بالاي ۵۰خانوار بيلوار تاپايان امسال آسفالت شده و روستاييان عزيز اين منطقه ازنعمت آسفالت برخوردار شوند.

نظر شما