شناسهٔ خبر: 82937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب:

آسفالت ۱۶ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در شهرستان میاندوآب

6A102FF9-E361-427E-81FF-0AF9E1226C23.jpeg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب از آسفالت ۱۶ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا اشرف زاده با بیان این مطلب گفت : حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب شامل بزرگراه چهار خطه به طول ۳۹ کیلومتر، راه اصلی بیش از ۴۶ کیلومتر، راه فرعی ۷۶ کیلومتر، راه روستایی آسفالته ۳۳۰ کیلومتر و راه روستایی خاکی به طول ۲۱۰ کیلومتر است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح راههای روستایی اولویت دار بیشتر از ۱۶ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در حال اجرا بوده که ۲ کیلومتر آسفالت و ۸۰۰ متر نیز آماده آسفالت است.

وی با بیان اینکه نگهداری از راهها بعنوان سرمایه ملی با هدف بالا بردن ضریب ایمنی و بهبود امنیت تردد در این محورها اظهار کرد: پروژه های مهم در دست اجرای این شهرستان در بخش راهداری را احداث راه جدید، احداث باند دوم، رفع نقاط حادثه خيز، نصب حفاظ بتنی، نصب گاردريل، سیستم روشنایی شامل می شود که با انعقاد قرارداد، مديريت و نظارت مي شود.

اشرف زاده با اشاره به عملكرد اداره ایمنی راه و حریم این شهرستان اظهار کرد: در این خصوص نیز اقدامات روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط كشي راه، نصب و تعمير انواع حفاظ، شستشوي علائم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال طی سال ۹۸  انجام یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب در خصوص عملکرد نگهداري رويه راههاي شرياني طی سال گذشته اظهار کرد: لکه کیری و روکش آسفالت  در محوربوکان به طول ۱۰  كيلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ريال با پيشرفت فيزيكي ۱۰۰ درصد و لکه کیری و روکش آسفالت  در محور کمربندی شمالی به طول ۳ كيلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ريال با پيشرفت فيزيكي صد در صد انجام یافته است.