شناسهٔ خبر: 8303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر استانی به خراسان شمالی -۶

بازدید وزیر راه و شهرسازی از ترمینال در حال ساخت فرودگاه بجنورد

بازدید وزیر راه از فرودگاه بجنورد وزیر راه و شهرسازی به همراه مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ترمینال در حال ساخت فرودگاه بجنورد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی در بدو ورود خود به خراسان شمالی از فرودگاه درحال ساخت بجنورد درحالی بازدید کرد که رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز در این بازدید وی را همراهی می کرد.

مهندس امانی مدیر فرودگاه های استان خراسان شمالی و علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این بازدید توضیحات مبسوطی را به وزیر راه و شهرسازی در مورد تکمیل پروژه ارائه کردند.آخوندی ضمن بازدید از این فرودگاه خواستار ایجاد فضای سبز و معماری مناسب در حاشیه این فرودگاه شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای کلنگ زنی از سه راه آهن مهم و افتتاح نزدیک به ۵ هزار واحد مسکن مهر وارد صبح امروز وارد استان خراسان شمالی شد. سفر دکتر آخوندی و اعضای هیات دولت به منظور توسعه خطوط ریلی خراسان شمالی است. بر اساس این گزارش،قطعه اسفراین تا بجنورد به طول ۶۵ کیلومتر کلنگ زنی می شود و اعتبار این پروژه ریلی ۱۲۰ میلیارد تومان است.

نظر شما