شناسهٔ خبر: 83049 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

آسفالت معابر ناصرالدین دورود به مساحت ۱۵هزار متر مربع در حال انجام است

000000000000000.jpg مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: آسفالت معابر ناصرالدین دورود به مساحت ۱۵هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا خالقی در خصوص بازآفرینی شهرستان دورود بیان داشت:  دورود دارای سه محله انگشته، ناصرالدین، و محله آذری (پل وحدت) است که هدف بازآفرینی شهری است.

وی افزود: محله انگشته و ناصرالدین جزو سکونتگاه‌های غیررسمی و محله آذری (پل وحدت)  جزو بافت میانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: آسفالت معابر ناصرالدین دورود به مساحت  ۱۵هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط این اداره کل در حال انجام است و هم‌اکنون ۵۰۰۰ مترمربع از این پروژه انجام شده و مابقی در حال انجام است.

خالقی با اشاره به اینکه بهسازی و کف‌سازی پل وحدت شهرستان دورود از دیگر طرح‌های بازآفرینی شهری است، ادامه داد: این پروژه شامل ۷۳۰۰ متر مربع کف‌سازی با سنگ کیوبیک، لاشتر و اجرای کانیو بوده که با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی گفت:  بهسازی و کف‌سازی پل وحدت شهرستان دورود هم‌اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات کف سازی آن به پایان رسیده و پیمانکار آن در حال انعقاد قرارداد با شرکت سازنده برای نصب سایه‌بان مغازه‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد: اعتبار تخصیصی برای اجرای این پروژه در سال ۹۸، ۱۰ هزار میلیون ریال بوده است.