شناسهٔ خبر: 83075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه وشهرسازي استان گلستان:

جلسه كميسيون ماده پنج گلستان با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان برگزار شد

گلستان .راه و شهرسازی مديركل راه وشهرسازي استان گلستان از برگزاري جلسه كميسيون ماده پنج شهرستان علی آباد کتول با حضورمعاون عمرانی استاندار گلستان با 17 دستور کارخبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسين محبوبی، مديركل راه وشهرسازي استان گلستان در گفتگو باپايگاه خبري اين اداره كل بيان داشت تغيير كاربري، افزايش وكاهش تراكم ، افزايش سطح اشغال ملك ، ساختمان و بررسی ضوابط و مقررات حوزه مسکونی شهرستان علی آباد کتول ازجمله مواردي بود كه در اين جلسه به بحث و بررسي گذاشته و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دبير كميسيون ماده پنج استان گلستان يادآورشد در اين جلسه، رئیس  شوراي شهر و شهردارشهرستان مذکور نیزحضور داشتند .

اين جلسه با حضورمعاون عمرانی استاندار گلستان و ساير مديران كل عضو اين کمیسیون  در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استاندارگلستان برگزار شد.

كميسيون ماده 5 قانون تاسيس شورايعالي شهرسازي و معماري ايران كميسيوني است براي بررسي و تصويب طرح تفصيلي و تغييرات بعدي آن كه به رياست استاندار محترم و در غياب ايشان معاون محترم امور عمراني استانداري بعنوان قائم مقام و دبيري مديركل راه و شهرسازي تشكيل مي شود و معاونت شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي نيز مسئوليت دبيرخانه اين كميسيون را بر عهده دارد.

هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده 5به پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به نشانی www://golestanrud.ir مراجعه فرمایند.