شناسهٔ خبر: 83127 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت قابل توجه طرح ابرار در شهرستان پلدختر

222vvvvvvvvvvvvvvv222.jpg در قالب طرح ابرار ۱۶ کیلومتر راه روستایی اولویت دار در پلدختر بهسازی و آسفالت می شود که در حال حاضر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در قالب طرح ابرار ۱۶ کیلومتر راه روستایی اولویت دار در شهرستان پلدختر بهسازی و آسفالت می شود که این پروژه ها در حال حاضر از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

وی افزود: بهسازی و آسفالت محور روستایی چغادرمیان (هرسگه) این شهرستان به طول ۱۱ کیلومتر انجام می شود که در حال حاضر عملیات بهسازی این محور زیر نظر معاونت فنی و نظارت و با همکاری معاونت راهداری ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، روکش آسفالت آن نیز آغاز گردیده و تاکنون ۲ کیلومتر از مسیر آسفالت شده است.

شرفی گفت: بهسازی و آسفالت دو محور روستایی دارباغه به طول ۲ کیلومتر و میانتاکان به طول ۳ کیلومتر نیز در قالب طرح ابرار در شهرستان پلدختر در حال اجرا است.

لازم به ذکر است، طرح ابرار با هدف بهسازی و آسفالت راههای اولویت‌دار روستایی از سال ۹۸ در کشور اجرایی شده است که در راستای اجرای این طرح تا پایان سال جاری ۶۴ کیلومتر راه روستایی در لرستان به بهره برداری می‌رسد.