شناسهٔ خبر: 83135 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولين جلسه كميته برنامه‌ريزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس

جلسه اولين جلسه كميته برنامه‌ريزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف جمع‌بندی اطلاعات مرتبط با فعاليت‌های حوزه راه و شهرسازی در دوران هشت سال دفاع مقدس و تهيه كتاب الكترونيكی تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین جلسه كمیته برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هدف جمع‌بندی اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های حوزه راه و شهرسازی در دوران هشت سال دفاع مقدس و تهیه كتاب الكترونیكی (E-Book) با محوریت دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی تشكیل شد.

در این جلسه مهدی قربانی، مدیر كل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی و عضو ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن تأكید بر ضرورت جمع‌آوری اطلاعات و آرشیو اسناد مرتبط با دوران هشت ساله دفاع مقدس در این وزارتخانه، آمادگی لازم برای تهیه كتاب الكترونیكی (E-Book) با موضوع "دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در دوران هشت ساله دفاع مقدس" را اعلام کرد.

همچنین قرار شد كلیه اسناد موجود مرتبط و جمع‌آوری شده در سال‌های قبل به تفكیك ادارات كل استانی و سازمان‌ها و شركت‌های تابعه بصورت فایل قابل ویرایش در اختیار دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌ها قرار گیرد تا بعد از طراحی و تدوین كتاب الكترونیكی مذكور، این مجموعه در هفته دفاع مقدس رونمایی شود.